2013!

Ja men precis vad hände här...haha.
förlåt michelle att jag inte skrivit något :P hehe men jag har glömt bort att jag startat en blogg.

tvåtusentretton är det ju nu och det har gått sjukt snabbt. 2013 är mitt år känns det som , Jag har skaffat pojkvän,snart kommer justin till sverige och jag känner att någonting bra kommer ske mer än vanligt.
På tal om pojkvän så vill jag berätta att jag är väldigt kär och jag blir bara kärare o kärare..han är så underbar och han får mig verkligen och känna mig speciell :) det har gått väldigt snabbt men det känns som att det gått ännu längre...jag är glad :) och imorgon ska jag träffa honom :D
michelle jag vet inte vad ja gska skriva meeer?? bajskorv. puss o kram .  


Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: