3 oktober 2012

Hej Dagbok! 
Just nu sitter jag i min soffa hemma i bergshamra och funderar på saker o ting, först o främst tänker jag på att jag mmåste börja skriva här på bloggen för jag måste få ut ilska,irritation osvosv...bara få saker skrivna som jag inte kan eller vill säga till ngn annan typ. 

Just nu känner jag mig väldigt ensam, jag vet inte om jag är ensam elr om jag bara larvar mig typ , eller jag vet inte det är bara så jag känner..det känns som flera stycken av mina kompisar backar typ. kanske inte är så men det är så jag känner och jag vetinte om jag ska prata med dom/den personerna/personen elr om jag ska hålla det inom mig själv men jag måste snacka med ngn om det för jag orkar inte ha den här känslan inom mig för mig själv för det är väldigt frustrerande att inte veta typ eller bara att känna så som jag gör. Det skönaste med att skriva av sig här är att ingen kommer läsa o jag kan skriva precis vad jag vill o hur jag vill o ingen kommer klaga eller typ bli sur.

Ibland känner jag bara för att försvinna, känns som inte jag räcker till eller att jag inte är tillräckligt bra för någon.
Jag känner mig alltid värdelös när jag är hemma eller med mina kompisar som går i skolan o klarar sig igenom skolan. Jag själv som bara går hemma o latar mig som en idiot, usch blir så arg på  mig själv ibland varför kan inte bara fixa till mitt liv , lista ut vad jag vill göra och arbeta mig fram till det eller bara skaffa mig ett jävla jobb , vilket som helst o jobba ett tag och medans lista ut vad jag vill göra. egentligen så vet jag ju vad jag vill göra men jag tänker alltid för mig att jag inte är bra nog eller att jag inte kommer fixa det..livet är jobbigt ibland kan jag ju tala om och jag är nog inte ensam om o tycka det heller men men .

Och sen en till sak , det alltid ska vara drama,drama,drama...brudarbrudarbrudar. 
Vart man är går eller vart man än ska i livet så kommer det ju alltid vara drama men det jag inte förstår varför folk lägger sin energi på folk som inte lägger sin energi tillbaka. 

jag vet inte hur ofta jag kommer jag skriva här men det blir nog när jag känner för det när jag är i sån här situation som jag är i nu att istället för att tänka i mitt huvud så jag blir helt kokko så skriver jag ner det istället :P men iallafall så här känner jag just nu , kan ju ändras imorgon :P sån är jag, haha . 



Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: