yeaaah

Tja tjena hallå!

Nu tänkte jag dra ut med mimmi (min hund ) så hon får springa loss lite. Min vän Rebecca tipsade om att jag borde ge vampire diaries , visst jag hört talas om den serien tusen gånger men har inte velat ge den en chans samma som jag inte gjorde med twilight , iallafall så har jag kollat på ett avsnitt och jag måste se mer , kommer typ få fyrkantiga ögon, haha. Min bror är hemma och det händer inte ofta och min mamma jobbar och kommer hem senare med mat :D jag är ganska hungrig faktiskt , fick ju inte ner hela frukosten -.-
Aja nu ska jag dra ut innan det blir mörkt :) caio bella.


Jag är så jävla normal..elr? haha


Postat av: Merta

ja, du är nog normal sötis!

2012-01-18 @ 14:26:39
Postat av: michelle

Helo beautiful !

2012-01-18 @ 14:27:07
URL: http://comstedts.blogg.se/

Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: