Vampyrer

Jag har ju fastnat i vampyr serien The vampire Diaries och jag är som sagt helt såld och in love.
Vampyrer är farliga, man fastnar för dom. Jag skulle lätta kunna ha en pojkvän som vampyr om dom var som på twilight eller campire diaries , lätt. Vampyrer är så snygga, iallafall edward och sen typ alla i vampire :) love. 
Visste att denna dagen skulle innebära att sitta och glo på vampire diaries, skönt att jag ska till skolan imorgon så jag får vila mina ögon lite och sen ska jag ju på tjejmiddag så då får jag ju vila ögonen också :) Jag ser verkligen fram emot tjejmiddan imorgon, det var länge sen vi "barndomsvänner" träffades tillsammans och gjorde nått så det ska bli så himla kul :)

Kollar upp på tvn och 16 and pregnant är på tvn, då blir man ju sugen på en bebis också :) Mycket man önskar och vill här i livet men det är väl ingenting man kan göra åt antar jag :) Bebisar är underbara och söta så man kan ju inte låta bli och drömma om framtiden då man förhoppningsvis har en liten bebis i famnen. ååååh han friar till henne , ååh va gulligt :) mitt i en restruang :) aaw. Nu blir jag lite avundsjuk på tjejen. Man önskar väl också att man hade en underbar kille som friade till en ::) haha vilka tankar alltså , jag har många år kvar :) Jag har inte bråttom till nånting så barn o frieri får vänta till jag hittar den rätta :) haha, jag är knäpp i know :P

Aja nu ska jag fortsätta kolla lite på tv och sen blire vampire diaries igen :D



love <3


Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: