i have not a attitude problem, thats you having a problem with my attitude, and thats not my problem

Tjatja!!
 
Nu har jag tagit bort alla inlägg som jag skrivit förut ( inte för att dom var så många ). Så jag tänkte börja blogga igen , har dock inte funkat nångång men alltid värt ett försök igen. Behöver nånstans att skriva av mig, lite allmänt sådär. Designer ser förjävlig ut , och har inte header men ska försöka hitta någon som kan fixa bloggen fin så det är lite roligare och skriva och kanske roligare och läsa , inte för att någon läser den just nu för ingen vet att den excisterar typ ? men ska komma igång lite först innan jag länkar på fb.
Värdelöst inlägg känner jag men försöker iallafall :P. Kan ju kanske berätta lite om mig själv .

Emilia heter jag, 18 år och går i skolan. Hoppade av gymnasiet för några månader sen för att hitta mig själv och fundera på vad jag vill göra , nu har jag gjort det och har börjat på en skola som heter campus där jag pluggar matte,svenska,engelska o samhäll. Eller jag ska börja plugga svenska o engelska först :)
Bor i bergshamra , mitt ute i skogen..sucks. Jaa jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva , känns lite wierd och blogga när man inte har några som läser men ska länka om om några dagar om jag har kommit igång dåå.
Jaa nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för att sovaaaa, för imorgon är det skola igen. Helgen har gått sjukt snabbt även fast jag inte gjort något speciellt , aja men jag kommer skriva imorgon om jag inte redan tröttnat då :P haha. I sucks.
BUEBUE



Den här tjejen är underbar<3


älskling<3
Och samma med den här killen , älskar er båda <3




Postat av: michelle

du är underbar <3

2012-01-15 @ 23:02:26
URL: http://comstedts.blogg.se/
Postat av: Bertil

braaa hoppas du bloggar mycket nu :D

2012-01-18 @ 14:27:33

Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: