typiskt

God morgon :) Jag är inte så jätte glad faktiskt , inga rena kläder för dom låg ju i torktumlaren och proppen gick igen så dom är fortfarande blöta -.- och sen så går det ju inte o duscha för varmvattnet blir avstängt när proppen går för vattenbredaren eller vad det nu heter är i tvättstugan och propparna går ju till allt där inne -.- Suck så nu blir det ingen skola för mig , vill ju inte gå naken till skolan...ett stort NEJ. haha . Men imorgon ska jag faan gå till skolan , hatar och vara hemma så länge. Ska snart sova igen , är sjukt trött men ska se på ett avsnitt av vampire diaries först , hahah beroende...ganska illa faktiskt. Aja jag skriver sen när jag vaknat till ordentligen .
Puss o kram  :D


Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: