Tio saker om Emilia!

Tänkte köra tio saker om mig :P

1. Jag har varit 18 år sen juli 2011 och jag har inte varit ute på en krogrunda en enda gång förutom när jag var i tyskland!

2. Jag är född i stockholm och uppväxt i bredäng tills jag fyllde 7 år .

3. Min pappa bor i värmland.

4 Min favorit plats är Rönnäs som ligger i dalarna där jag blev uppväxt på alla lov sen jag föddes typ.

5. Jag är rädd för framtiden.

6. Jag har många nära vänner men en av dom som jag känt längst heter Rebecca och vi har känt varandra 12 snart. Vi umgås inte så mycket (hon jag ska till imorgon) men när vi gör det så är det som vi aldrig varit ifrån varandra.

7. Jag kommer knappt ihåg nånting från min barndom. Som jag tycker är väldigt synd.

8. Mina föräldrar skiljde sig när jag var 3 eller fem kommer inte ihåg, länge sen var det iallafall.

9. När jag blir "stor" så vill jag flytta från Sverige.

10. Jag älskar att sjunga och min dröm har alltid varit att få stå på scenen.


Det var lite fakta om mig :P Bara o kommentera om ni vill veta nått mer :)


Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: