My love


My love.


Jag blir irriterade på folk ( mest killar, finns några tjejer ) som säger att dom hatar Justin och att han ser ut som 12, sjunger som en gris , osv. Och sen när man frågar har du sett nyaste bilderna, har du lyssnat på hans låtar så får man svaret nej...man ba ? ursäkta han sjöng ju som en gris ? sånt är så jävla irriterande , bara för att han är ung,snygg,och sjunger bra och är väldigt känd + att miljonstals tjejer älskar honom och är galen i honom så måste man hata honom ? jag förstår inte det där..om folk som säger sånt skit borde ta reda på fakta om honom , kolla på hans film , kolla vad han gör för människor i världen. Han förgyllar unga o äldres drömmar och han får oss ( beliebers, fans ) att tro på oss själva, tro på vad vi gör och han får oss att lee. Folk som hatar honom, sure do it , men håll det för er själva för det är ingen som bryr sig om ni gör det för vi älskar honom , och vi vet att han är en bra kille och han gör oss glada. so fuck you.

Ville bara skriva av mig lite ;) hehe .

Postat av: Urban älskar Justin

Helt rätt tycker jag också!

Love Justin <3

2012-01-18 @ 14:25:47
Postat av: michelle

ååh min älskling <3

2012-01-18 @ 14:26:03
URL: http://comstedts.blogg.se/

Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: