michelle comstedt

Nu ska jag dra ut med hunden. haha måste bara säga att min vän Michelle Comstedt är så sööt :) i love her.
Och hon tycker att jag ska göra ett videoinlägg men jag vettefan alltså , vi får se om det blir så :P
Michelle jag vet att du läser det här , jag gör ett videoinlägg om du gör två till :) hehehe :)
Aja nu ska jag dra ut , brb :) puss o kram.

älskling<3 
Kom till sverige nångång <3 love u

Postat av: michelle

hahah det är ju fuskigt!

jag har redan gjort ett, och faktiskt så skulle jag göra ett till tidigare, MEN min cam segar så bilden hänger inte med ljudet så bara blir de fel :(

men du ska göra ett, eftersom jag gjort det PUNKT SLUT

loveyou<3

2012-01-18 @ 15:14:11
URL: http://comstedts.blogg.se/

Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: