Har rast..

Tjaa! Jag sitter i skolan och har lunch rast, idag var det pannkakor till lunch här i skolan och dom var väl goda..finns ju godare om man säger så. Har jobbat lite svenska idag och inte gjort så mycket mer än så , fredagar brukar vara väldigt soft , inte så mkt arbete. Slutar om en timme och nu efter rasten så har vi klassråd och sen slutar vi och får helg :) sköönt. Ska åka hem med mamma runt halv två och sen runt 5-6 så får jag skjuts av mamma till grovsta där tjejmiddag håller hus :) ska bli så himla kul. Börjar om tio minuter så ska sitta och kolla facebook lite och kolla bloggar innan jag börjar. Vi får se när jag får möjligheten igen och blogga , är det någon som vet hur man mobilbloggar ? Aja har inte så mycket mer och skriva så jag avrundar här , haha. Men vi hörs nästa gång vi hörs ;) hehe.
Puss o kram

Postat av: Michelle

ladda ner blogg.se appen! ;)

annars så är det mms man använder när man mobilbloggar <3

2012-01-20 @ 15:23:10
URL: http://comstedts.blogg.se/

Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: