God morgon

God morgon god morgon! :)

Jag sitter i köket vid mammas dator och äter frukost , ägg,kräftstjärtar med majonäs :) muums.
Ska om en halvtimme åka till bussen och dra till skolan ...var ju bara där i måndags sen har jag varit hemma resten av veckan så jag har säkert missat en del fast det är väldigt skönt i den skolan jag går i , går ju inte i någon gymnasieskola går typ på komvux ( stavning ) fast för ungdomar under 20 så man har sin egna lilla tid som man kan arbeta . Nu ska jag äta färdigt min frukost o sen fixa det sista innan jag åker :) Får se om jag sitter nånting vid datorn i skolan så jag kan blogga där, annars bloggar jag så fort jag får möjligheten :)
puss o kram



Jag just nu , väldigt dålig cam men den duger :P haha

Postat av: michelle

du är snygg

2012-01-20 @ 11:18:22
URL: http://comstedts.blogg.se/

Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: