Glee..

Tjenaa mors!
Nu är jag hemma, finaly...ligger i sängen och ska nog börja se en serie eller nått, typ glee kanske :)
Skoldagen var väl helt okej förutom att man blir lite trött på lärarna men det är väl som vanligt då.
Saknar ingejärd från bf :( nog den bästa läraren jag nånsin haft.
Imorgon får vi se om jag drar till skolan för jag känner mig inte okej idag , mår lite illa och har ont i magen..not good.
Jag har inte så mycket mer o skriva just nu , det känns så tråkigt och blogga om man inte har nått intressant i skallen som man vill ska komma ut hehe.
Ikväll blire bara att chilla i min säng och pressa serier, det går ju det med :)
Ha det gött för det hoppas jag kommer få , kmr säkert skriva senare om jag orkar :)



when u smile, i smile..:) i love u.



Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: