5D bio

Hejhej! Nu är jag hemkommen från täby där jag har varit med Michelle, haft sjukt kul och det måste göra om och inte om tre månader...not good michelle :P. Igår vad jag ju på tjejmiddag och det var jätte trevligt och vi hade jätte kul, åt mat,drack lite och dansade och sjöng :) gick o la mig kvart över fem och runt två idag så åkte jag in till täby. Jag och michelle gick först runt lite i täby, inte så jätte mkt men så hittade vi 5D bio och det var så sjukt roligt , roligast jag gjort på länge..:) Sen åt vi och sen körde vi på igen med 5D bio :) Killen som jobbade med   det där var så sjukt jävla snygg ;P mums. Men sen åkte vi till danderyd för att åka hem så vid danderyd sa vi hejdå så åkte jag till ledinge där mamma skulle hämta mig och nu ligger jag i min säng och har så sjukt ont i huvudet,nacken och ryggen...vet inte vad jag ska ta mig till. Alla som var där igår har ont i nacken idag,haha helt sjukt bara för att vi alla dansade som galningar :D men vi hade så sjukt kul.
Nu ska jag se på jersey shore och sen ska jag nog sova, är sjukt trött. Jag tror jag säger godnatt faktiskt, eller vi får se om jag bloggar sen om jag inte somnar :P aja puss o kram :D


mongo bild men den ska visa att jag har ont :Phaha


Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: