24/12

Hej hopp dagbok!
Sitter nu i min säng och är helt slut. Idag har min pappa varit här,bröder och flickvänner och vi har firat jul, ätit massa gott ( är super duper mätt ) och öppnat julklappar :D looove it .
Jag fick pengar,nagellack, justin bieber kalender , smycken , smink osv...imorgon blir det att åka till mina kusiner i bromma och fira med släkt från pappas sida så det blir mysigt och sen på tisdag så blir det värmland för att fira med min familj där :) supeeeer mysigt . Även fast jag tycker jul är överskattad och blablabla orkar typ inte med den så är den ändå ganska mysig :)  
I värmland stannar jag i några dagar sen åker jag hem och fira nyår med hillevi och hennes pojkvän , vi ska antagligen festa :) kul ska vi ha iallafall oavsett :D Me nnu ska jag packaa lite kläder och sen sussa :D puss o kram och god jul :)


Skriv något gulligt:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (ingen ser!)

Din bloggadress:

Kommentar: